Roti Oh..Roti

Cuba teka apa nih????...

jENG..jeng..JENG....nila bendanya....
Arini tadi pagi la kenyang betol ooooo...al kisahnya pagi2 lagi sbnarnya suda g sarap makan roti banjir kt maimunah curry house with my hubby..biasala sejak berbdn 2 nih..aku musti nak kna isi dulu perot ni...kalo tak nnt grenggg..grengg la takle nk bikin keje lak... pastu td mase kt opis ada peg. aku kuar minum pagi..so balik je dia tapaukan kami suma yg kat opis tu roti canai...hehhehe..aku mkn 2 keping lg tu..alang alang time mkn tu d masuk waktu lunch pun... actually mmg dibelikn sorang 2 keping pun..bedal je la kan so penuhla perot ini t/ari td dengan roti canai, kuah dal n kuah kari...hihihi harap2 ok la agaknya suma tu dlm perot..errrrrkkkk alhamdulillah knyang btol mmg takyah mkn nasi..mmg dlm sejarah la ni ...mana taknya dalam 1 ari aku bole mkn 3 keping roti canai...mcm dasyat plak...huhuhu atau mmg aku kuat mkn agaknya..well pape pun kite tunggu la berat aku strusnya brapalah agaknya ye????... suma org taktau nih..kalo cora baca ni diala rasanya org petama yg tau...n akhirnya percaye je lahh mmg da berlaku pun tadi...

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...