Semoga Berbahagia

Tanggal 28 Nov yg lalu, adikku telah selamat diijabkabulkan dengan pasangannya Siti Aishah.So on 20 Dis yg telah lalu aku pulang la jap ke Muar untuk turut memeriahkan majlis resepsi adikku kt sana.Penat gak travel dari KK Sabah...sbb mule da bagitau kat my mum yg aku tak dpt balik tp last minute kata putus dibuat dan aku pun terbanglah ke sana with my Shca ..my hubby tak dapat nak join coz ada byk keje nak setel ujung2 thn ni...At least bestla jugek n dapatlah jumpe ramai sedara...tp yg tak bestnya anak aku la asyik meragam je nak bekepit je ngan aku...sengasarala jugek..tapi yg pentingnya mmg bestla sbb bukan senang nak kumpul ramai2 mcm ni..Aku doakan adikku bahagia hidupnye bersama pasangannya..Amien...

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...