Selamat Hari Raya Aidilfitri Buat Semua...

*** ini adalah sticky mode, plz skrol bwh untuk n3 uma nie :) ***
SaLaM AiDiLfiTrI BuAt SeMuA pEnGuNjUnG JeMpUt AmbIl Kad ini iKhLas DaRi KaMi SeKeLuArGa di KoTa KiNaBaLu SaBah...

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

33 comments:

Baiti @ Mizz Zizee said...

Salam...huhu kad rayerr...baiti amik errkk..(muker tak malu) heheheheh

lily azliyana @ mama zara said...

Salam aidilfitri utk mummy seri sefamily juga yek. tahun ni beraya kat jhr ke. kami pon balik jhr gak. cuti seminggu..pndai2la gilir umah mak ngan mentua..hehe..

IBU AMY AFY AQY said...

thanks mummy seri. kak Wa ambil kad aidilfitri ni ye. salam aidilfitri juga buat mummy seri sekeluarga.

cHeRyNa PiReS said...

selamat hari raya.lawanya kad dlm blog nieh...

mummyseri, sha dah linkkan blog anda ye...sbb sangat comel:)

mummyseri said...

Baiti..
jemput le amek jgn malu2..mmg soh amek pon :)

mummyseri said...

Mama Zara..
ye kami pon turn raye kt muar dulu..jempotle singgah uma yek..
lily..ni email kite seri_pur@yahoo.com..nak tuka2 no hp ker..bole aje..mana tau kite tersesat kt tmpyt lily..

mummyseri said...

Kak Wa,,
sama sma jugek..
Salam aidilfitri yg bkl tibe wat akak sefamily..

mummyseri said...

Sha..
tq selamat ariraye jugek..kite pon da link sha..
amek tau kad nyer ni..

allkmurni said...

Selamat Hari Raye n maaf zahir dan batin jgk utk hg sekeluarga...aku nak amik kad tu yee...

DaliaLiyana said...

salam aidilfitri (tak awai ka ni?? hehhehe)
ade wit raye tak??
hehehe..

mimie loma said...

salam seri ni akak mimieloma singgah nak amik kad raya ye.........nti dtg amik kad dari umah akak pulak yeeeeee.

[-suziey-] said...

waaa ni kira dpt e-kad la ni..hehe..tenkiu mummy seri..ekeke;D

miezaniera said...

salam epok2 pusing hehe sy dtg ni nk amik kad raya..mekacih ye sudi bg kad raya kat kami di semenanjung nih hehe
selamat menyambut aidilfitri..;D

Precious said...

Selamat Hari Raya! Kad tu saya dah amik. Nanti saya tempek yer.. Thanks.

kakyong said...

mummyseri,
mekasih.. dah siap ke persiapan utk menyambut syawal..

deeja said...

salam...ziarah&psahabatan,deeja ambik kad raya ye..Jln2 ke umah deeja yee...

mummyseri said...

ky mekaceh..ambil tau n gantung kad kt uma ye

mummyseri said...

Dalialiyana..
tak awal la dalia..heheheh dalia da keje kan so xde wit raye la....kalo x keje lg br leh akak bagi:)

mummyseri said...

Kak mimieloma..
ambil la kak seri da ambil kad dari uma akak..:)

mummyseri said...

miezaniera..
sama-sama..jgn segan2 lak yer ambil jer..mmg kite nak kasikan pon :)

mummyseri said...

[suziey]
huhehuhe sesamae ler..
skrg ni x smpt le kalo nk bg kad pos malaysia tu ....

mummyseri said...

Precious@kak lily..
sama-sama kak

mummyseri said...

Kak Yong..
sama2 kak yong ..
prsiapan rayer masih dlm proses nk siapkan ni:)balik ipoh nnt nak cr brg n shopin cikit lagi:)

mummyseri said...

Deeja
Salam kenal juga dr sy wat deeja.tq sudi singgah lepak2 kat cini yek..
nnt kite g jalan uma deeja yek :)

Fiza Nordin said...

salam mummyseri....terima kasih sudi ambil kad...akak pun ambil kad raya dari seri ni yek...belum raya lagi jadi ucap selamat berpuasalah ye... hehehee

Watierman said...

Tq seri akak dtg ambik ni..

CatlinaFly said...

salam aidlfitri buat seri sekeluarga...dtg amik kad nih..nanti jgn lupa amik kad raya kat umah sy lak..

cHeRyNa PiReS said...

terima kasih mummyseri...nanti sha kumpul masuk collecion kad raya and buat satu posting khas:)
selamat hari raya, maaf zahir batin. terima kasih sbb lawat blog sha ye1

Datin El said...

selamat hari raya maaf zahir batin..akak dtg amek kad ni tq.

ain said...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI UTK SERI SEKLEUARGA JUGA DAN MAAF ZAHIR BATIN

psst...senang2 dtg umh akak pulak amik kad raya. tq!!!

bintangku said...

Salam Lebaran Kak seri dan keluarga..
klu ade terlanjur berbicara minta diampunkan.. khilaf menafsir minta dimaafkan.. saye manusia biasa, tak sempurna.. dan diharap kak seri sekeluarga menikmati keindahan syawal dgn hati yg gembira sakan tanpa lupa kepadaNya.. hehe.. insyaAllah..

Minalaidilwalfaizin.. :)

eedany said...

buat mummyseri dan keluarga,

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

:)

Ampuan Awang said...

Mau komen apa arr...? selamat ari raya aa, bulih lagi ucap bah ni, sbln juga pun raya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...