J.O.M Balik Kampong :)

Sekian lama menghitung hari..
esok kami sekeluarga akan bercuti balik kampung..
Muar ~ Gopeng...
rumah ini pon akan bersawang sekejap ;)
mungkin banyak spider akan bina sarangnya..



sempat kite buatkan adik kite sugar cookies ni..
tak berapa cantik..
percubaan pertama..
terpikat tengok kukis kakjun..


buat bentuk love, bear, bulat donut dan bulat biasa saje.. 
kite dah siap packing dan simpan dalam botol..
heheh takot pecah aje..
harap selamat sampai muar sebaiknya.. :)

untuk tengok kukis yang kak jun bikin
dan deco cantik serta resepinya.. 













KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

2 comments:

JaSSNaNi said...

salam... wahhh best adik dapat buah tangan sugar cookies ni.. cantek.. warne nye menawan.. sweet jer... pandai wat.. hehehehe

Tompang tanya sket... camne nak wat icing tuk deko kat atas cookies tu?? gula ising ngan ape lagi bahan nye..?? kalau sudi kongsi ngan saya.. :D:D

DrSinga said...

wahhh....
selamat makan mee bandung!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...