Black Forest Cake


Dah lama kite buat kek ni, saja suka mencuba, buat pertama kali memanglah buruk dan sememeh aje rupenya..berpeluh-peluh jugaklah membuatnya..kek ni nampaknya bukan kegemaran budak-budak kecik kat rumah ini sebab ada rasa buah dark cherry tu..dorang tak suke..tapi mummynyer suke;)..


disebalik keratan rentas kek yang tak cantek ni..
* gambar kek ni khas kite tujukan buat bff Rafizah Latib..;)


KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

5 comments:

Gee said...

salam seri,

sedapppp nye....

mamaaerish@eb said...

nk ckit boley.... wink

Mimiey.. (^-^) said...

sedapnye kak seri..lama xmakan kek black forest ni.slalu klu nk mkn,bayo je kt cashier secret recipe.nak membuatnye tu leceh skt...tp kak seri rajinla,mst mabeles!!!

Kerull said...

Salam Seri..wah cantiknya kek blackforest tu ..macam yang display kat kedai2 kek tu...mantap nya....mmg cantik...

Maria Ali said...

salam, leh kongsi tak cam mana nak buat cherry sauce 2... nampak mabelesss!!
maria_ibrama@yahoo.com
Thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...