Kakak 4 Tahun



14 Mei  2011 bebaru nih , genap umur kakak 4 tahun.semoga kakak membesar dengan sihat dan ceria, jadi anak dan kakak yang solehah hendaknya.. mummy, abah dan hannah selalu doakan kakak..minggu ni ujian lisan kat tadika , harap kakak dapat harunginya dengan jaya ..


kakak bawa kek coklat ni untuk makan dengan kawan-kawan kat sekolah ;)..

yang ini kek hannah, sama bawa ke taska .. biasa-biasa saje keknya, takde deko pon..taruk edible image dan tabur manik warna warni tu..edible tu kite beli kat Cik ayu..cantik je kan..tq cik ayu.. walaupun salah dekat nama dan umur dorang,tak jadi hal kite cut dan paste aje ..:) sebab mulanya ingat nak kasi pooh tu pada kakak dan princess tu pada hannah , tapi si kakak taknak sayang sgt puteri2 nya tu..terpaksalah yang umur  tu je x tukar..xpelah asalkan selamat kek itu semua dimakan..


Sempena Hari Guru pada hari ini , hadiah tak seberapa  untuk cikgu2 yang mendidik anak kite.. Terima Kasih Cikgu, untuk semua Guru yang telah menabur jasa dan bakti untuk anak bangsa.." Selamat Hari Guru" ...


KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

7 comments:

izahdaut said...

happy birthday buat kakak..
sama baya dengan anak saya Bais ni. cuma Bais lahir akhir tahun. nampak mcm budak2 je bila duk ngan sebaya.hehe

semoga hannah membesr dengan sihat dan bijak..moga menjadi anak yg solehahh.. iNSyaAllah

Mulan said...

happy birthday darling kakak... best nya kek mummy buat... stay happy & healthy...

cik ayu said...

kak seri.. ayu amek gambar kek nak upload kat fb blh tak?

Unknown said...

salam ziarah ..syscro dari sri iskdr ipoh preak

sitiezahim said...

cantiknyee kek...mmm eppi besday gak buat kakak yg comel..semoga membesar dengan sihat dan kuat dan comel cam aunty hajar ye...hiks hiks hiks..

auntie ijan said...

Happy birthday Kakak... cantiknye mummy buat kek tu... mesti kakak suka kan... sempena birthday kakak, auntie doakan Kakak berjaya di dunia dan akhirat, selalu dikurniakan kesihatan dan ceria2 disamping adik, mummu dan abah.... happy birthday sweetheart :)

nizie said...

kakak dah besar ek.epi bsday..dia masih gaduh dgn hannah ke kak?? kmsalam kat dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...