Blueberry Cheese Tart


Blueberry cheese tart yang kite buat untuk makan-makan kenduri kazen pada minggu lepas...minggu ni buat lagi untuk keje kawen adik pulak di Muar Johor.. resepi kak azita zain ye..memang sedap.. Jemput datang kawan-kawan semua ke majlis tersebut untuk memeriahkan suasana ...sangat dialu-alukan ..

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh & Salam Sejahtera

...Ikan di laut asam di darat
Dalam kolah bertemu jua
Hati terpaut janji diikat
Kerana Allah sama bersua

Orang jauh dikenang-kenang
tidak hiba tanpa layanan
Mula berkenal kemudian bertunang
kini tiba majlis perkahwinan

Amat garang datuk bentara
Musuh diracun gegak gempita
Dulu seorang kini berdua
Empat June tarikh bahgia

Di malam hari terang senegeri
Bulan purnama dihujung februari
Majlis Seri tambah berseri
dengan hadirnya saudara saudari

Semoga dengan kehadiran dan
doa restu saudara saudari akan menyerikan lagi majlis ini.

Seri: 04 Jun 2011 di
No. 52-C, Kampung Tengah Jeram, 84000, Muar, Johor
Bermula jam 12 tengahari hingga 6 petang


Terima kasih
Jazakumullah khairan
Thank you... di atas doa anda semua

بَارَكَ اللهُ لَكَ وَبَارَكَ عَلَيْكَ وَجَمَعَ بَيْنَكُمَا فِيْ خَيْرٍ.

“Semoga Allah memberi berkah kepadamu dan atasmu serta mengum-pulkan kamu berdua (pengantin laki-laki dan perempuan) dalam kebaikan.”
(HR. Penyusun-penyusun kitab Sunan, kecuali An-Nasai dan lihat Shahih At-Tirmidzi 1/316)


KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

11 comments:

Chik Mimi said...

seri cumelnya tart tu

Juwita Jamaludin said...

Salam mummyseri.. Sedap nampak blueberry cheese tart tu.. Cantik kejadiaannya..

kzai said...

salam seri...
cantik sgh lakaran cistat tu...menjadi macaron seri ye..terserlah sgh kaki simac tu.

MULAN said...

kalo dekat nak sangat pergi.. tapi jauh la seri... kami doa majlis tu berjalan dengan meriah & lancar..

tlg pos blueberry cheese tart tu boleh tak... heheheee...

ady said...

waah..sedap blueberry cheese tart tu..lakarannye cantik lah..

Nieza said...

wahh cantiknya tart tu kak...:)

nOOrsha said...

salam kak..... comelnye csistat ni.... sy x pnh wat lg sbb blum beli mould die tu.. ehehe.. kak, psal filling cokat yg akak ty kat dapo saye tu, saye gune serbuk koko jenama Van Houten jer.... :)

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. blog menarik.. senang2 singgah la ke blog saya ;)

http://www.zuwairiaiman.com

cik cek said...

comelnya blueberry cheese tart...dah lama teringin nak buat..tapi tak tau bila nak buatnya...

Salam kenal2 dari kak cek@noorlizah....

DaFina SHoppE said...

salam mummyseri. wah sedapnyer nampak tart tue. kalo ader macam nak makan jerk sekarang. heheheh. lawatlar blog saya http://dafinashoppe.blogspot.com/

Lovelypinky said...

mmg sedap sbb dh rase dkt opis pg tadi... hihihihi... nk blaja bt juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...