Ehya' Ramadhan

 Gambar ihsan : JAKOA Negeri Perak/Kedah


Di bulan puasa yang mulia lagi barakah ni, opis kite adakan program Ehya' Ramadhan ..majlis berbuka puasa dan ramah mesra bersama-sama masyarakat Orang Asli di seluruh Negeri Perak..ni antara satu majlis berbuka puasa yang kite hadir semalam..

Sejak balik ipoh dan berkerja di sini, boleh dikatakan tiap2  bulan kite ada keje luar...osstesen si kakak panggil..nak buat camana tuntutan tugas..laksanakan saje..sian jugak kat anak2..tapi apa daya..si adik lah yang paling rindu kat kite ..hehe sebab ada udang si sebalik mee..dia masih nyusu badan lagi..memang tak leh pisah lagi setakat ni..dan sekarang dah masuk 8 bulan bila ada je situasi macam ni, dorang boleh terima tak ada nangis2 lagi..

Meriahlah jugak bile berbuka ramai-ramai macam ni..yang bestnya menu kambing adalah hidangan wajib..mesti ada..
haaa nampak tak yang mana satu kambing masak kurma tu ? :)

Kesimpulannya kite dah jatuh centa sangat kat menu kambeng ..tak kisahlah masak ape..sebelum ni bukan tak makan..jarang-jarang , memang best rupanya ye..padanlah ramai orang sangat suka kan ;)..


KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

8 comments:

indahhouse said...

Salam mummy seri,
lauk kambing mmg sedap. skrg kamben mcm dah takde baunya kan? Bestnya nengok orang makan-makan ramai-ramai... :D.

MULAN said...

walla... penoh semeja... sedapnya..

Kerull said...

Salam seri..wah dah balik ipoh ye..ada masa lih kita gathering ye...

mummyseri said...

Nur- hehe lau kite suke yg takde bau..ada kwn kite plak jenis suke yg ade bau kamben tu walau sikit..:)

Kak Mulan-perot pon penuh semeja jugek kak ;)

Kerull - i/allah..bisa diejas n di atur tu kan nnt..

Deliah's Deli said...

mcmana leh terlepas posting ni..mknn penuh meja x perasan,sedap2 belaka..istimewa sungguh majlis berbuka ni. :)

Effa said...

salam.. sedapnya makanan2 atas meja tu...

Seri Armourezs said...

hayak....~

ijan said...

Salam Mummyseri..selamat hari raya maaf zahir batin... awak sibuk ye.. lama tak update :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...