GPS Iman TV3 Ke Kg. Kenang



Baru-baru ni, opis kite terlibat dengan penggambaran GPS Iman TV3..
Lokasi : Kg Kenang Sg Siput
(Kg Orang Asli ) penduduknya beragama Islam..


GPS Iman ni sebuah program realiti  dakwah yang menjelajah dari kampung ke kampung yang mereka pilih di setiap negeri,
dan akan ditayang pada setiap ujung minggu di TV3 jam 7.30..program ini sangat bermanfaat dan yang menariknya disertai konvoi bermotor besar Kawasaki Bikers ..

Satu aktiviti yang memang best, bukan pasal dapat jumpa artis atau host rancangan ni, tapi sebab kerjasama antara kedua-dua pihak dan penduduk kampung yang sangat baik..pelbagai pengisian dibuat semasa program berlangsung..untuk  lebih lanjut lagi jangan lupa saksikan episod ini pada 20 Nov akan datang ye.. 



Gambo puan-puan umah yang sentiasa memberikan senyuman :)..




  gambo krew-krew tuan umah lagi ..kali ni bersama Gee :)..sila jangan jemu..

 

Krew GPS Iman TV3 bersama Kumpulan Sewang...
cantek tak tempok yg disarungkan kat kepala dorang ?..walaupun dengan bunga kertas je..

comel kiut je Gee ni..tak lekang dengan senyuman..


Acara penutup mesti lah acara ni..heheh bergambar kenangan dengan kak Gee..



** gambar-gambar berkenaan ikhsan dari kawan saya : tq ging..

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

11 comments:

izahdaut said...

kurus nyer gee.. comel comel.. semoga semuanya dapat manfaat

mummyseri said...

aah izah, x sangka sekurus itu kak gee ..:)
i/allah sgt bermanfaat..

UHR said...

seri,

Kita selalu gak tgk... bagus pengisian dia...

MULAN said...

waaahhh seronok seri dgn aktiviti kebajikan gitu.. dgn artis lagi..

~~zAnAfAhMi~~ said...

amboi.seronok jumpa artis, tmbh semangat nak keje kan?

Ijan said...

Salam mummy,
Alahai dapat bergambar dgn Gee. Bestnye!

wantie said...

Alahai seronoknya dapat bergambar ngan Gee. Mesti dia cantik kalau tengok real. jelezzzzz nie.

mummyseri said...

Usmi..yelah nnt jgn lupa tgk yg episod ni..

Kak Mulan - best kak ilang stress keje :)

Kak Zana - aah kak , sekali sekala jumpe..

Ijan - Wsalam..mmg best, kak g comel je..

Wantie -yup kalo tgk kt tv cantek, bertemu real mmg cantek :)

Akma Azlin said...

Salam, jemput singgah ke blog sy. Bru je menyudahkan nursing cover. Kegilaan menjahit datang lagi.
:-)

Ely Meyer said...

foto foto nya cantik cantik, cerah sekali :)

Chik Mimi said...

wah seri dah balik malaya ni aktif ye,comeinya si gee tu ,opsss mummyseri pun berseri-seri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...