Kek Daging Opah Mimi


Ada sesiapa pernah makan kek kat atas tu tak ? macamana rasanya ? rasanya mestilah sedapkan ..:) ..bile kawan2 makan ada yang cakap macam rasa murtabak, ada cakap macam rasa makaroni bakar dan lain lain lagilah....tapi apa pon yang penting rasanya memang sedap..sedap di mulut kite dan keluarga..kek ni resepi keluarga kite, Opah Mimi pengasasnya..sebab tu kite taruk nama kek tu cam kat atas tu :)..kek daging ni sedap di makan bersama sos cili..;)..mungkin bagi yang tak suka rasanya mesti akan cakap tak sedapkan.. tapi inilah satu- satunya kek yang boleh dimakan dengan Sos Cili..

 Nanti kite sharekan resepinya ye..ni tak berkesempatan..k

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

7 comments:

inahar ali said...

salam rindu seri..lamanye x mai sini..moga seri sekuarga sihat2 selalu ye..muaah!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam mummyseri...lama xdtg sini cam k.ina gak :D.Apa kabar?

MULAN said...

seri...!!!! nak sikit....

Chik Mimi said...

seri nampak macam best aje,dah tu pulak ada nama kita heheheh

sitiezahim said...

kalau akak yg post kompom sedap..hehehe

~~zAnAfAhMi~~ said...

Sempat gak buat kek daging ye?

mummyseri said...

Wsalam kak ina
rindu akak jugek :)

Wsalam k.atie, aah kite pon lama
tak jenguk akak..nnt kite dtg yek..

Kak Mulan,
bile nak berjiran ni ?
hehe kompom sng nak tuka tuka juadah ngan akak :)

Kak Mimi,
ok jugak kak sekali sekala mkn kek yg xde rasa manis ni..

hajar,
nnt karang pos posmen yg ngap dulu tau..x smpat smpai..

Kak Zana,
nk mkn punya pasal, kasi sempat je kak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...