Da pandai ape tu...

hannah da pandai hisap jari dia skrg ni...
pantang dok sorang2..
tau2 nnt dgr je bunyi nyot..nyot...
kuat lagi tu dan beriye betol dia dok isap sarong tgn tu....
mmg basah pon kadang2..
ada bg puting tp dia tanak plak...
macam2kan ragam bb neh...

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

6 comments:

CatlinaFly said...

alah comelnye..samelah dgn e-ein..asyik nk mkn tgn jek :)

ibusinga said...

hisap jari tangan tak pe...
jaaaaaangan hisap jari kaki!!!!!!!
membahaya!!!!!!

Suzi said...

seri, anak dara akak tu kecil2 dulu hisab jari...jadi budak baik tau sbb bila nangis je dia masuk jari dia...terus diam hihihi....malam2 pun cam tu....kecualilah kalau dia lapor sgt.
tapi alhamdulillah habit tu berhenti dgn sendirinya....

blogresipi said...

cutenye baby... pandai hisap2 jari pulak...

LIN ARIFF said...

alolo cutenyerr hannahh....tomeii kecikk jekk...bebdak besaa habit gini, anak jiran kak lin lfgk la bukan sejari tapi 4jari disapnya ekeekkekekeke

mummyseri said...

K.catlina...
mmg sume bb cam tu kan nk mkn tgn..:)

Ibusinga...
aah mmg merbahaya n tanda2 tu nk soh kua adik lg satu :)..

Kak Suzi...
ye la kak mak seri ada gtau kalo bb isap jari mmg budak baik..
harap2 nnt hannah brenti snirik..

Mama ijan..
Sabar ye tunggu bb kua..msti cute jugek..skrg bb kt lam perot tu pon msti tgh isap ibu jari tau :P

Kak Lynn...
fuyoooo ye ke kak?
tp jarang la kan x sume bdak besa cam tu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...