m.a.k.a.n b.a.n.t.a.l ?

macam comel je kalo dari depan...
tak la ketara sgt botaknya rambut hannah nie kan...
jeng..jeng..jeng..
mari kite tgk dari belakang lak..
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
nila rambut hannah skrg...
ciputttt aje... xpe hannah nnt tumbuh la tu lama2 ...
sbb tu la org panggil makan bantal..
slalu lepas bb ckur rambut , rambut akan tumbuh ...
ni hannah tak plak...
dr pas ckur aritu kat atas tu je la rambut dia yang sudi nk tumbuh
yg lain tu malu-malu lak nak tumbuh kan ...:)
bole plak ek bantal tu mkn mkn rambut c hannah nie...:P
ekekekekkeke tp ni mmg realiti yg terjadi bg sesetengah bb..
so panggil aje la kan n juz tggu rambut hannah tumbuh...
asal pas ckur kepala, rambut tak tumbuh aje..
mmg org akan ckp makan bantal....
ermmmm mase c alyssa dulu mmg xde pngalamn cam nih..
ok je pertumbuhan rambut dia..
okla tu kan lain anak lain pengalamannya ...
anak2 kengkawan sume mesti ada jugek kan cam neh ...
@ ada sape2 info pasal makan bantal ni
bolela kite kongsi lebih lanjut...
kite berminat sgt nak tau...

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

11 comments:

salamdariborneo said...

seri,hari tu bersalin ada mengurut tak masa kat sini?air daun utk mandi tu ada ke disini?ish byk tanya lak ye....hehe

iNa said...

bebudak ramai kene gitu kan..
makan bantal... :)
tp mak ina paggil cukur bantal :)

ain said...

anak akak pun cam ni gak. perkara biasa je ni seri. lama2 nanti ok ler rambut hannah tu!!

♡ Eibu June's ♡ said...

salam seri...
dari pengalaman ibujunes plak...
pesan mak dulu2lah..
bantal yang kita buat tidurkan anak tu kena alas walaupun dah ada pakai sarung bantal...
Alhamdulillah anak ibujunes tak kena pulak 'cukur bantal' ni...walaupun semuanya dibotakkan masa baby dulu.
tapi tak usah risaulah sebab akan tumbuh juga nanti...insyaAllah.

allkmurni said...

hehehe....same dengan la ngan ank aku yg no.2 tu....tumbuh tang tgh je...mcm trojen org ckp...tp lani dah mcm rambut kmpln hujan tuhh...hehe....umh hg skrg dah cun laa...mcm2 ade...

LIN ARIFF said...

aah serii baby mmg selalu jadi gitu almaklumlah depa tau baring jekkan...mcm anan akak dulu dua2 payah nak ada rambut...duk sapu myk baby lama2 baru laa lebatt sikit

ibusinga said...

macam pakai kupiah lah tgk dari blkg...
:)

CatlinaFly said...

takpe mummy seri..nanti panjanglah tu...ni mesti kes suke geleng2 kepala atas bantal..toleh sane, toleh sini ;)

mummyseri said...

Kak Maria...
seri balik perak ngurut kt sana..seri mandi n daun2nya ada yng beli,mntak kat kwn la yg byk..nape kak ?

mummyseri said...

Ina..
oooo sama la tu kan ckur bantal..

K.ain..
tula harap nnt ok rambut hannah ni:)

Ibu junes..
tq bagos petua ni..blehla wat..

K.Y..
umah alam maya je cun..
mehla mai tgk uma alam x maya x brape cun :)

K.lynn.
aah seri pon ada boh gak mnyak rambut..

mummyseri said...

Ibusinga..
heheheh cantek kan..kalo laki sesuai la nmpak cam kopiah ni gurlz la plak...huhuhuhu


Kak Cat,,
aah mmg pon c hannah mmg aktif ckit tgk kiri tgk kanan..hehheee biasala tu kan...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...