Apam Beras

kalo sblum ni slalu wat yg gune ragi n tapai..
leceh ckit sbb nk wat dulu tapai tu..
skrg x lg sbb sng banget ....
x yah tapai2 trus je bleh gune nasi tu..
Sedap rupenya apam beras ni tau..
kite cn p dr uma kak ain...asal dr uma kak jun...
tq arr akak bedua kongsi resepi nih..
mmg sedap.. :)

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

5 comments:

ain said...

sedap kan seri. hubby akak suka apam ni. nak buat senang kan.

mummyseri said...

Kak ain..
mmg sdp kak..encik asben n anak seri tesgtle suke apam ni...

eedany said...

rajinnya buat kuih.

mesti sedap, gebu ajer.

mummyseri, baby u cute lah. Mata dia lebih kurang jer dgn anak buah kita erfan. Tak der rambut pun sama...haha

:)

halen said...

uhhh apam beras i like.. time duk kt kl dulu my auntie slalu buat apam beras ni mmg sedap. rindu la plk nk makan apam beras ni.

mummyseri said...

eedany..
try la wat mmg gebus la..

ooh yeke okla tu ada geng ngan erfan tu kan...:)

halen..
ooo lama x mkn ye..lindula nih nk mkn apam tu..ala try la wat mmg senang tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...