Mata

ntah knapa sejak kebelakangan ni si alyssa suke posing mcm ni..
letak 2 jari yg terbuka mcm huruf v kat tepi mata..
asal snap je gambo dia..mcm2 tu la dia buat kt mate dia..
byk sgt gambarnye yg mcm tu ,,kt atas tu sebahagian aje..
ni perbualan sy ngan dia ...saja tanya sbb nak tahu kenapa..
mummy : chacha nape suke wat camtu ?
chacha : chacha suke yaa..
mummy : ye la nape ..chacha suke yarr mummy..
n tetibe alyssa wat jari dia cam hufur v dan ckp..
"mummy ..mummy pis arrr :) (peace )..
hahaha..baru sy tau rupenya dia jd mcm tu sejak pandai buat pis tu la..
sbb sbnrnya alyssa susa ckit nak adun jari jemarinye nak wat mcm2 kalo sy ajar..
tp skrg kire da pndai bebeno la tu..
dulula..soh wat best /bagos (simbol ibu jari )dia tunjuk jari tlunjuk aje..
ajat dia kire2 1,2,3 bersimpang siur jari dia kluarkan ..:)
itulah al kisahnyer...
jom layan gambo hannah tetibe pejam mate plak...
mcm mcm ragam anak2 ni...
@@@@@
@@@@
@@@
@@
@

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

8 comments:

ibusinga said...

hahahaha...tomel nya alyssa buat mata sepet...boleh kawan dgn anak singa...
rambut hannah yg cukur bantal tu dah ok dah?

iedaLUVsham said...

ahahhaa!! comei2 ;)

nas said...

comelnya baby kak seri..rasa nak tarik2 pipi dia..hehe

Jiya said...

hahahaha... klakar jek. comel plak tu... ada gaya tersendiri gitu kan chacha

azah said...

salam seri...comel2nya diorang ni, ikut maknya kan?...

echah_syed said...

anak tumpang combi genap setahun dah bole buat 'give me 5 & good.hari-hari kena paksa oleh bujang combi.tapi bebudak cepat dapat kan :)

blogresipi said...

CAnggih!! pis di mate.hehehe

mummyseri said...

ibusinga..
x ok lg rmbut hannah kak..
ikot kite kot sbb mak ckp kite mse bb dolu2 kureng rmbut :)

iedaluvsham..tocetoce..:)

nas kalo dkt bleh je cubit2 manje gitu pp bb :P

jiya..biasela tu nama pon kanak2 ribena :)

K.azah..
hannah ikot kite n alyssa ikot bapaknyer :)

K.combi..slalunye bdk2 mmg cpt je ikot apa kite ajar..


mamaijan..
tu la pis versi kanak2:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...