Diary Alyssa & Hannah

main cak ba ngan mummy
kat tiang mija kupi ni(meja kopi)..

posing satu
posing dua

lebih2 plak kakak aku neh..;P

adeiii muke kakak aku lagik inteprem ni..

hehehe sayang kakak alyssa ..

ni diari bergambar hannah dan alyssa kat uma mak izahnyer kat sini ..ari2 mcm ni la..abes satu uma kecah2..time lunch g kasi nenen kat hannahtu yang boleh snap2 sana sini :) ni khas wat tatapan nenek, opah kat gopeng dan embah kat muwo..

(p/s : to makngah dyna nnt tunjuk gambor kite pd embah yek..

mekasih makngah....)


KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

10 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

dh besar dah hannah kan. cumei sungguh die berposing bwh meja kopi tuh..hehehe..

azah said...

seri..comel hannah ni..baik pulak tu..hrp2 sampai ke besarlah begitu kan..

Jiya said...

astagaaa.. anak sapa la tu. jelin kat mak dia. kikikiki!

firahadifa said...

hye.. thanks for visiting my blog.. u r followed

blogresipi said...

Hannah dah boleh merangkak ye..comel je dok meyorok bawah meja kupi tue.hehe

mummyseri said...

lily ~ tu la jap de da besar :)
x lama lg msti dia dok atas meja plak ..

mummyseri said...

Kak Azah ~ i/allah kak.pengharapan dari mummynya mmg mcm tu la..

mummyseri said...

Jiya ~ hehehehe itulah bb kecik yang jd penyeri keluarga :)

mummyseri said...

Afidah ~ terima kasih kembali yek ..

mummyseri said...

Mama bb mikael ~ aah dia mragkak kejap2 je..skrg da pandai duduk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...