Syawal 1431H



Biarpun terlambat, sudah 18 syawal hari ini, kite sekeluarga mengucapkan Salam Syawal 1431H buat semua kawan-kawan yang sudi ziarah ke uma kite ni..alhamdulillah aidilfitri yang berlalu disambut dengan gembira dan sederhana cukup meriah bila dapat berjumpa keluarga dan sanak saudara..

CERITA BERGAMBAR ; OLEH  KITE ADRIANA HANNAH

Makcik dan pakcik semua juga kawan2, 
ni kite dan  kakak kite.. 
amacam ada gaya tak kite  jadi pembaca berita..
tengok gambar  kat bawah  ni plak ye..
kakak kite sangat rajin tak kena tempat..dia belom sekolah makan lagi tapi di pagi raya semua orang sibuk nak berhari raya dia sibuk mentelaah buku..kakak suke bergaya bile ambil gambar..tak caya tengok gambar seterusnya..




pastu tengoklah gambar ni reramai ni nampaknya semua orang begitu berminat nak tengok lizard tu ..kite , kakak , nenek, opah cik amy dan paksu aje yang kontrol ayu tengok kamera...


 
oklah last sekali gambar kite sekeluarga yek untuk semua ..



p/s ..sorylah kawan2..kite sudah penat bercerita tu sebab tak dapat beri perhatian pada kamera..babaii..



KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

5 comments:

izahdaut said...

geram tul tengok anak dara berdua nih...geram je tengok girl girl ni..hehe..saya ada dua teruna...seri dua dara..kena la tuhh..sweet la gambo family tuu

Sari Yusa Ibrahim said...

selamat hari raya juga dari kita, maaf zahir dan batin ya...

mummyseri said...

Izah..hehehe blehlah bebesan ker ?..
kite idamkan ..gambo raye izah pon sweet jugek..kalo gambo asal lagi best..

sariyusa,
tq same same kite jugek;:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam mummyseri..minta maaf laam x brkunjung kesini...tkr 'langsir baru' byk blog kengkawan yg hilang!Alhamdllh jumpa gakblog mummyserinie..'selamat hari raya'...

sitiezahim said...

hihi comelnye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...