Full Moon

Sedar tak sedar da 30 ari umo my bb nih.. da besa anak mummy ni yer..
Dalam diam banyak juge ragamnya n gaya yg adriana hannah suke gayakan time tido ni la antaranya yg dia slalu gayakan.. ada stail lah nak...
Abah, mummy n kakak sayangggg sangat kat adriana hannah kakak slalu panggil adiknyer "bb annah..tayangg bb annah mummy"

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

4 comments:

Suzi said...

alahai kakak ...pandai sayang bb hannah ye...so cute!

mummyseri said...

Suzi..
tula memula aritu tak pndai syg lagi..keje nk kacau adiknye je..skrg kemian lagi syg nye...

blogresipi said...

Cutenye bb Adriana ni... macam dah besar pulak. Baru 30 hari ek?

mummyseri said...

blogresipi..
tq..a'ah br 30 ari je.mgkin dlm gamba nmpk besa agaknya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...