Milk Loaf

buat roti untuk sarapan pagi (sbb biskut jacob da abes..:)) x smpt nk bli lg..men campak2 sume bhn dlm BM.. kite cume potong roti ni n tinggal ngappp je..:) amek resepi kat Uma Chetam..asal dari Uma Diana .. tak sempat amek gambo roti tu yg sebuku da tepotong da.. lgpon camera takde (Hubby bawa g out station ) gune hp pic x clear sgt.. sedap rasanya n so soft..kite mkn wat roti bakar je.. tapi nak mkn ngan pape pon sedap je..

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

7 comments:

ain said...

wah...senangnya ada BM kan..main2 campak2 aje!!akak pulak main beli2 aje..hihihi

azah said...

buat roti sendiri ya..sempat lagi w/pun ada anak kecil...akak pun macam ain main beli je...

mummyseri said...

k.ain ..
ala akak ni br je nk cube2 ni..sblm ni pon kite men beli2 jugek :)...

k.azah..
sbb gune BM la sempat kak kalo uli tgn mmg x smpat...

IdzaRis79 said...

hahhaa..
sgt lah mudah...

mummyseri said...

ai idzaris79..
mmg sng try la ye ..

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

haa...memang sedap kan makan roti fresh2 ni....ada BN senang la skit keje...cam ahkak ni...tiap kali meroti...memang pakai tulang 4 kerat ni lah...leh la wat Mexican BUn lepaih nih....resepi akak dah tepek..ape lagik.....hehehe

mummyseri said...

K.jana..xpe meroti gune tulang 4 kerat kire bagus tu excersice..hihihi akak tunggu je la suatu ari nnt akan timbul my mexican bun tu...tp xtau bilela :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...