ABC

Now you see .. (nampak tak ada tangan yang tak sabar-sabar mo ngapp..) Now you don't.. :) semangat 1 malaysia, satu mangkuk ABC 5 sudu mewakili Melayu, Jawa, Bugis, Bajau & Kadazan..
* Taktau kat mana ada ABC yg sedap kalo kat sini..ada sape2 tau ? rindu sgt rasanya nak makan ABC kat van bergerak mamak cendol kat malaya sana.. * Tag ABC si zaza kasi pon lom siap2 lagi..

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

7 comments:

Watierman, rmanbkr said...

Uiiish ABC....kalau kat Alor Setar tau lah....kat the Flamingo...kat Penang pun tak de yang best sangat...oh ya...van bergerak kat Bangunan Syed Putra tu okay gak!
Akak lebih suka Cendol....!

Ayu said...

wah!!..memang now you see it later you dont!!..heheh sedap lah tu ya seri..heheh

Kakasma said...

Seri,mengoda tul tengok ABC tumlaa nie tgh pantang nnti ler dah boleh minum ABC akak nak ngap tul2..hihihi cam jakun lak kan..tapi akak mmg suker sgt abc nie..panas2 sekarang nie adeh meleleh...

echah_syed said...

adess...rasa mcm tak pernah jumpa yg sadapp uwaaaaaaaaaaaa :(

lily azliyana @ mama zara said...

wah..ni mmg licin selicin2 nye nih..hehehehe..

klu kat bp, abc mamak kat bustand paling best..wlupon simple jek n berharga rm1 (skng dh naik rm1.20 kot) tp rase mmg ummppphhhhh...=D

cikmanggis said...

salam..sedapnya abc tu..puas makan musim panas ni ya..eh makan ke minum abc ni:)

MamaFaMi said...

ABC ni memang mama punya favourite. Tapi ma suka yang aisnya dikisar halus, tak suka kalau ada ais berketul kecil tu.. mengganggu konsentrasi makan je! Hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...