Da sampai

Alhamdulillah parcel yang kite tunggu-tunggu dah selamat sampai..terima kasih yang tak terhingga pada KedaiGambarKami..next kite nak order lagi(kena kumpul dulu gambar2 lama)..memang puashati dan suke tengok hasil photobook tu..

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

5 comments:

Watierman, rmanbkr said...

Salam Dik Seri....rajin yer kumpul2 gambar lama...Akak cuma scan balik masuk dalam PC jer...itu pun tak berapa nak rajin buat...hehehe!Nostalgia ooo gambar lama kan!

[-suziey-] said...

waaa rajinnya print blk gbr lama..tunjuk la sket lagi gbr2 nostalgia itu..ekek:p

mummyseri said...

Wsalam kak watie..saja kak nak simpan untuk kenangan ..lagipon skrg mmg dah lama sangat takde cuci gambar..asyik2 snap2 pastu simpan aje..

mummyseri said...

mama aqeel ~ suziey..hehehhehe yg ni bukan gambar lama tp gambar bersama kengkawan kat tempat kerja ..:)..nk tengok ke ?..nnt kalo da adayg gambar lama blehlah tunjukkan yek..

CatlinaFly said...

seri, i'm glad seri suka :)..thanks dear..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...