Matahari

apalah dua beradik ni sibuk tengok yek...?
oh...tengok ini rupenya ;)..
lokasi; tepian pantai sutera habour,kota kinabalu

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

12 comments:

CatlinaFly said...

cantiknye seri :)

[-suziey-] said...

perghhh sgt cantek...sunset!..akn kuterjah:p

kak ina kl said...

salam mummyeri..memang cantik sungguh pemandangan di atas..rajin sungguh meroti ek skrg ni..

MamaFaMi said...

MasyaAllah cantiknya gambar sunset tu...

azlina said...

salam seri...
cantiknya permandangan di situ..romantik lagi patut si cilik berdua tu leka saja...

echah_syed said...

ada satu lagi lokasi yg sgt menarik utk merakam sunset ialah diatas jambatan gayang.petang-petang ada jer yg singgah jika limpas sana.

kalau dah balik kl tak dapat lagi tgk scenery yg cantek mcm gini.

ibu dania said...

wow!! cantik rupanye view kat situ.. selama ni tak pernah pun zai nikmati betol2....

Sue @ Nenie said...

Salam Mummy...
Subhanallah...Maha suci Allah...cantikkkkknyaaaaa....

ain said...

cantiknya!!!

MULAN said...

cantik..!!!!

mamaaerish : said...

cantek sgt....

pttla eb dok pelik mana la ginyer blog nih... uper2nyer ilang ms upgrade blog... hu3....

camner yang?....

♥cybermummy♥ said...

Hmmm... terpukau jap tengok matahari tu . Bertapa besar ciptaan Allah kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...