Mayo Tuna Bun

Angin meroti datang lagi ni..untuk bekalan ke pejabat...sape lambat datang memang tak dapat :)..boleh gak kalo ada yang nak bunge oren tu ..:) resepi ambil kat dalam buku ini..adunan doh resepi bun manis..intinya pulak kite gune tuna segera dalam tin...aci kan...!!!
lihatlah inti tuna yang ciput aja kat dasar..bukan kedekut tapi roti kite yang besar gedabak..sepatutnya inti tuna tu mesti kat tengah tengah..barulah cun kan..hehe saya budak baru belajar....

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

8 comments:

♥LOVE2COOK♥ said...

Whoaaaa, cantiknya roti akak!!! Pls pass me some! ;)

CatlinaFly said...

salam, seri cek emal k..dah send draft photobook tu :)

CatlinaFly said...

i mean cek email adoyai salah taip

[-suziey-] said...

waa sedapnya...kalu dpt mkn kt famili day ni sedap ni..ekekek:p

Sue @ Nenie said...

Salam Mummy...
jeles tawww tgk org len duk meroti jeeee..kita bab² doh dan membaking ni skill tarak...Tu yang belum bersungguh² nak cuba tu..Apa² sukeee tgk roti akak ni gebussss jeeeee....

fzi said...

Salam...
Adus bestnya roti mayo tuna... rajin mummyseri meroti..akak ari2 rajin beli gardenia je...balik buat tuna/sapu jem...hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam seri...entah la bila nk try wat roti lak..jealous tau tgk kengkawan semua meroti...

ijan said...

Walaupon intinya cinonet, tetap menggoda mayo tuna bun itew. rasa nak amek buh dlm tupperware saja.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...