Berdiri Di atas Kaki Sendiri

Dedikasi buatmu
Embah :: Opah :: Nenek ::
semua semua yang disana...
ite tgk kakak main lompat lompat
ite da bole bediri diri sipi sipi kat meja kopi
ite eksen sikit berdiri lepas tgn sebelah :)
last skali ite main kunci mummy..
cepat je masa berlalu..
hannah 3 Dis lepas da umo 7 bulan..
tapi gg lum tumbuh lagi..
mmg sekarang asyik nak berdiri aje..
agaknya nak cepat jalan..
tunggu je lahhh..

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

12 comments:

Hani said...

hi salam kenal.. hannah awak lebih kurang baya hariz la... ehhe

cHeRyNa PiReS said...

pipi gembol2...geramnyeeee!!!! semoga dah besar nanti bertambah comel, sihat, bijak dan jadi anak yang baik:)

CatlinaFly said...

hihihi ite syuke cengok gambar hannah..same cam kak e-ein belum tumbuh gigi ,tgh belajar berdiri ...

azah said...

salam seri..ala..nak jalan dah anak dara tu ya..cepatnya..hari tu mcm rasa kecik sangat lagi

lily azliyana @ mama zara said...

yela tu..hannah dh nak pndai jalan la tuh tak lama lagi..gud girl..=D

rayyan said...

rasanya cam anak aku gak... lambat tumbuh gigi.. lebih nak berdiri.. skrg ni tumbuh 1 btg je gigi dia.. hehehe memanjat no 1... lasak ooo...

mummyseri said...

Hani ~ salam kenal kembali
Oooo..lebih kurang sebaya la yek dorang :)

mummyseri said...

Sha ~ i/allah smoga mcmtu la hendaknya..kalo jawa ckp pp gebok gebok..

mummyseri said...

Catlina ~ itulah pasal..mmg tgh bersemanagt dorang kan..yg pntg anak ceria ibu sng ati :)

mummyseri said...

kak azah~wsalam kak..tula jap je pejam celik da nak besa ni..
x lama lg berlari2 da..:)

mummyseri said...

Lily ~ ermm x lama lagi penat nak keja dia berlari plak..

mummyseri said...

Rayyan ~ sama la kalo cam tu..ni pon seri sorang ni bole thn le lasaknyer..kemain lagi tambah kalo dengar suaranya,,nyempreng sgt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...