Turu

::Kap kap udang udang ditangkap lepas mendengar bunyi orang lari lekas lekas ::
Lagu kat atas ni tak ada kena mengena dengan tajuk..kite suke nyanyikan hannah lagu ni..lagu kanak2 dari kawan kite bangsa Brunei:).. Gambar sedang tidur dua beradik kat bawah ni buat tatapan Embah, Opah dan Nenek serta yang seangkatan di sana..Muar + Gopeng.. Macam ini lah hari hari dari ari satu (isnin ) hingga ari lima (jumaat).. dua beradik yg asyik turu (tidur ) dalam kereta..kalo tak tidur main2 je atau diam2 je lahhh lam kete..nampaknya minggu ni 4 hari bekerja sahaja..esok seluruh sabah cuti umum..selamat bercuti buat warga Sabah.. :)
Layan lagi sebuah lagu kanak-kanak ni masih lagi lagu orang brunei..sesuai dinyanyikan sambil bermain dengan anak2..(alah main tangkap jari tu :)..
::cuk cuk surapit surapit daun limau tercucuk terkepit digigit oleh harimau ::

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

5 comments:

mamaaerish : said...

cumilnyer... nyaman ati...

sok balik gopeng... roger2 yer... manalah tau kot eb pn balik ipoh... leh kiter jumper.... (",)

kedaigambarkami said...

car seat tu same cam e-ein punye except sy punye brand cap ayam jek hihi...muaahhh utk seri(s) berdua ni

Catlina

cikmanggis said...

eee comelnya yang atas kerusi tu..tentu susah nak kejut tu..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam seri..syian sampai trtido lam kete 2 bradik tue...comel dgt hannah pakai spek mata ayahnya...

MULAN said...

ha aaahh.. chomel nya baby2 tidor..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...