Tag dari Mama Alif

Jumaat baru ni kite jalan2 uma beba@mama alif  bace punya bace tag dia buat last2 kite kena tag..so dengan rajinnya terus kite buat..selalunyalah memang lambat dan macam malas aje..:)..taktaulah angin ape ni tetiba rajin..tapi kite masih utang satu tag dengan ZAza..nanti ahkak siapkan jugek tag tu ye Zaza..tunggu tau..



Ni la tag yang Pn. Beba kasi tu; kite jawab ni ;)..

1. Apa yang akan anda buat bila dapat tahu member anda tikam belakang anda? 
Kalau dapat tahu, mesti mula mula kite akan rasa sedih..sampai hati kawan kite buat kite macam tu..pastu timbulah rasa marah..nyampah dah tamo kawan lagi ngan dia..memang tak boleh buat kawan..kite lukis gambar dia kat kertas pastu kite tikam dia balik ngan pen.. pastu baru lega..hahahaha boleh kan cam tu ;P

2. 6 orang di hati anda.
 bile kire balik lebihlah dari 6, semua family kite sudah semestinya sentiasa dihati kite..
 
3. Anda rasa anda comel?
tak comel pon..tapi alyssa cakap "mummy ni canteklah (hahaha ayat seorang anak yg memuji mummynya untuk dapatkan jajan "..)

4. Single or taken?
da berpunya pon 6 tahun yang lalu:P…

5. Blog yang anda suka….
Blog masakan, family, deco-deco..suke laaa semua blog kawan2..

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
yelahhh..hari hari kena kemas sebab budak kecik 2 orang ni suke kasi kecah..kemas ..kecah..kemas..kecah

7. Lagu terakhir yang anda dengar?
tinggal kenangan ...semalam balik keje dengar kat radio era..

8. Last text message..
abah alyssa soh copykan lagu saleem tu :)

9. Last phone call..
kol my mil tadi petang..

10. Hari terakhir anda menangis
raye lepas time salam-salaman..

11. Five-5- favourite colour
  • Merah
  • Hitam
  • Biru gelap
  • Purple
  • Pink
12. Orang terakhir YM?
alalaaa memang dah lama tak ym..

13. Game paling anda suka?
kat FB ..Game Plocks namanya..best tau..try la

14. Apa perasaan anda menjawab tag ini?
bolehlah..ahkak hepi sebab selalunya kite ada virus M..ni rajin la plak..

15. Anda rasa tag ini best?
ermmmm..bolehlah..

16. Tag lagi 10 orang.
rasanya macam nak tag kawan2 lain sampai 10 orang..
jeng..jeng..jeng..hehehe buat jangan tak buat ..cikgu kasi homeworks nih..;P
taraaaa...:
calon2nya ialah..
♥catlina
♥zaza
♥ttm
♥kak gerau
♥kak Is (dr Singa)
♥deelakim
♥suziey
♥rose@ibu rafiq
♥kak shikeen@mummycyber
♥kak zana



sekian dulu, pada kawan2 yang kite tag ni..kalo free ..sangat-sangat dialukan buat,silalah buat, nanti bole kite g bace tag nye yek..

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

10 comments:

TopsyTurvyMum said...

Wokeh..bebila takde idea wat entry, kita buat tag ni ye hehe..buat karangan tag:D

ohh..dah sampai ye? alhamdulillah..ingat hilang tgh laut jer 2 minggu baru sampai..posing la ngan apron pink tu hehehe

beba said...

hahaha..salah la tu mummyseri ooiii..anas tu my husband.. :p
hehe..

nice..saya pon masa buat tag tu cam rajin plak..ntah2 tag ni ada bace2 kot kasi orang rajin nak wat dier..hahaha..

♥cybermummy♥ said...

baca punya baca ,
sampai bahagian akhir sekali nampak nama akak .. heheheh..
terima kasih ye dik .. akak amik dan nanti akak buat ye ..

"MULAN" said...

ohh seri suka merah ekk..

mummyseri said...

ok ttm..
bile2 je..

ye da slmt sampai..nnt kite posing yek..

mummyseri said...

beba..
hohoho ampun ye..salah byk kite..
da betulkan da :)

mummyseri said...

kak iken ..
ok kak ..bile akak free boleh je..
sama2 kak:)

mummyseri said...

kak mulan ..
hehehe merah best :)..

beba said...

pasni boleh la pakai template merah plak..hehhe..

zaza said...

salam.. lama dah x berblogging.. rindu la kat akak dan sume .. hihi...
nanti zaza buat ye.. akak punye "hutang" tu? bila nak bayar..? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...