My-Alia.com Giveaway Special!



Masa jalan jalan kat uma kakngah..baca sana sini tengok atas bawah ..nampak giveaway ni ..tertarik rasa hati untuk turut serta menyertakan diri :)..kuat sungguh tarikan kale merah tu yek :)..sila tengok gambar kat bawah ni ..amacam anda tak berminat ke? ..
siapa-siapa yang berminat nak join giveaway ni bolehlah terjah sini yek..
nak klik aje kat kaler merah tu pon boleh jugek..
cepat..cepat.. hujung bulan januari ni tutuplah sudah..

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

2 comments:

izat said...

kakakbibik kat rumah kita kata...
diorg dah lama guna...
pakai kain batik..
lepas tu ..dia siap jahitkan utk kita ..
home made..cantek..
:)

mummyseri said...

ohyeke..bagus ek baiknye bibik awak..kite takde bibik :(..kalo kat sabah ni pon ada sbnrnya yang dorang pakai sling mcm ni ..kbnyakkan orang2 yg brpndapatan sdrhana dorang gune dari tuala mandi yang belang kalenya tu ..kreatf ibu sabah ni..dorang kecil2 orangnya senanglah nak ikat..huhu kite ni besar tak smpai pon nak ikat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...