Supergurl ...Part I

Hujung minggu yang santai,kami jalan jalan ke tepian pantai di Sutera Habour..seharian di rumah tanpa aktiviti ..so nak jalan jalan ambil angin luar..sehari semalaman bekerja pada sabtunya (kire keje la kan ada majlis ; pagi 1 majlis n malamnya satu lagi majlis )..
dan seminggu kebelakangan ni cuaca memang tak mengizinkan pun matahari muncul..asyik hujan aje..masa gerhana matahari aritu pun takde matahari memang tak dapat la tengok..
Alkisahnya Si Supergurl pulak tak muncul muncul..upload gambar memang lambat sangat..so bersiri la nampaknyer kisah supergurl ni ( nantikan gambar bocah cilik yang beraksi macam supergurl yang hepi) .. tunggu ye..
jomla tengok gambar kakak supergurl ni dulu yek...
model iklan pantai yang tak berbayar..hehehe upah susu anmum saja..
belum pandai tulis pon tapi nak juga conteng conteng kat pasir tu..kite tulis nama caca..kononnya alyssa la yang tengah tulis namanya tu..
alyssa nak buat segiempat sebenarnya tu..tapi tak menjadi..



nota: bocah cilik=budak kecik




KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

4 comments:

ain said...

comelnya alyssa!!!

blogresipi.com said...

Alahai comelnye model... kite nk booking meh bergambor kat kuopio nak tak? kite upah kamben.hehehehe

wantie said...

suka tengok alyssa, Chinese look. Comey...

日月神教-任我行 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...