Dah sihat..

Alhamdulillah ..
Hannah dah sihat dari demam..
dah ceria sikit..dah nak ketawa dan nakal lagi.. ..
hannah ceria mummy pun senang hati..
terima kasih pada semua yang mendoakan hannah sihat...

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

8 comments:

E-na Zarina said...

Alhamdulillah..sronok bila semua dah ok!

QiStinA's said...

alhamdulillah... mmg kalau anak tak sihat...kite pun kurang mood kan seri???

♥cybermummy♥ said...

Alhamdulilah , hannah comel + gebu dah sihat . Mama nya boleh lah amik pic hannah tengah tersengih banyak2. Auntie shikeen suka lerr tengok :D

azlina said...

salam seri..
alhamdulillah hanna dah sht hr tu masa hanna demam nk tgl msg x dpt x tau knpa internet plk kjp ok kjp tdk..yea la seri bila ank skt mcm2 dalam fikiran kita hati pun x tenteram skrng dah sht syukur...

geraugebang said...

Alhamdullilah. Kalau anak tak sihat, tak tidur malam jadinya kan. Masa anak kecit memang cam tu.

iNa said...

Alhamdullilah dh sihat...
senang hati..

mamaaerish : said...

alhamdulillah... :)

MULAN said...

kesian hannah... alhamdulillah dah makin sihat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...