Nasi Tomato

Azam tahun ni nak rajin sikit tiap -tiap bulan nak masak satu nasi selain nasi putih untuk dimakan kira spesel lah..untuk januari kite masak nasi tomato ni..ni kes edisi berjimat cermat.nak tengok resepi bole terbang ke rumah ijan kat kuopio sana yek..hihi klik sini je lah..kite takdelah masak laok kamben yg sedap cam ijan, sini tak banyak kamben la.. cume ayam masak merah saje.. nak menarik minat si alyssa makan ..kenalah buat bentuk bentuk macam ni..yang penting bila dah buat mcam ni alyssa mesti tak sabar sabar nak makan...bile anak suke ibu lagila suke... :) keropok ikan ini sampingan aje buat kudapan,kite tak goreng pon..kite try guna microwave.. jadi memang tak boleh panggil keropok gorengla kan.. kite tengok sis yanie myr buat cam ni..tapi keropok kite cam nak geseng jek kan kat tepi..tapi dah masuk mulut sedap dan garing aje..try lah..
KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

5 comments:

ain said...

akak pun berazam nak jd rajin ke dapur. rajin lah gak ke dapur tapi bukannya memasak..jerang air je. hehe

psst....nak sikit ns tomato tuuu!!!!

mummyseri said...

kak ain~hehehhe kalaka la akak ni..tapi akak memang rajin aje kite tgk masak2 ni..samla tukan walau wat kuih ke bakar kek ke:)...

Farah Shady Noor said...

i memang rajin ke dapur buka peti ngap2...
1st time dengar keropok masuk microwave. selalu goreng je lah. nnti i try. ada kena taruk minyak ke apa?

mamaaerish : said...

sdpnyer.... nk skit bole?... ;p

[-suziey-] said...

wohooo..lazat berkrim...nasi tomato yg lazat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...