Supergurl ...Part II

yoyo ohhhh aje mummy soh hannah tengok kat pulau seberang tu..
beriya juge si cilik ni tengokk...
ntah apa yang klaka geli ati nyer tu...
" bile nak terbang ni ....lambatla mummy ni "
haaa..kan da terbang da..supergurl hannah :) ...
terbang tinggi lagiii...
dah penat ..takmo senyum dah..
nampak tak ada orang cenonit aje kat hujung tu.. tengah memancing ikan tu..
abahnya pon hambik gambar tak agak agak..memang betul atas kepala den la..


KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

11 comments:

ibusinga said...

3 orang Seri yang berseri2..
;)

salamdariborneo said...

seri,hujan kan hari sabtu akak tak jadi pergi berkleah pun.terperap di rumah ja....

Sue @ Nenie said...

Kih kih kih..Akak nak tergelak plak tgk gambo org atas kepala akak tuu....he he he he..lamanya tak gi pantai...

♥cybermummy♥ said...

Bila tengok hannah tu kan . akak teringatkan UBI . Sebab dah lah putih gebu pulak tu . ngehh!! ngehh!!
Ehh !! org tu macam kuar dari kepala mummyserikan . kalau betul jadi camtu mesti ngeri . huhuhuu

azah said...

salam seri..cantiknya gambar2 tu..kat tg aru ke tu

ain said...

hihihi...kelakar le org cinonet atas kepala seri tu!!! hannah pun comel mcm kakak dia!!

lily azliyana @ mama zara said...

alahat..comeinye supergurl hannah!!

cantik gmbar2 ni mummy seri..gmbar tgh angkat2 hannah to mmg lawa..dhla background pon lawa..best betul jalan2 tepi pantai..=D

blogresipi.com said...

Model yg nie pon nak gak... nanti hannah mai sekali ngan kakak alyssa ek... cakap kat mummy nk cuti cuti ngan auntie ijan sebulan taw.hehehe

Jiya said...

gerammmmmmmmm!!! tunggu aku balik sabah.. picit2 si hannah ni.. hehehehhee!

CatlinaFly said...

seri2 yang manesss.. :)

mummyseri said...

kak is ~ maceh kak..lebiuuuuuuu

kak maria ~ ye la kak mmg ujan smpai ke malamkan..

nenie ~ tu la pasal skali tgk klaka 2 kali tgk krg asam betolll..

cybermummy ~ hehehe tu la pasal..org kenit ni..iskkk ngeriii kalo betol..

K.azah ~ wsalam kak..kami kt pantai tepian sutera habour je..

K.ain..tu le kak msti abah dia mase snap gambo ni saje je nk jugek org kenit tu :)..pekena kite la ni..

lily ~ sekali sekala bawa dorang tgk keindahan alam ciptaan tuhan..mandi manda pantai je blum lagik..hannah da besa sikit nant bolehla..

mama mikael ~ jaohnyaer sana tu tmpat mikael..ntah x tau bile smpainyer :)

jiya ~ da jumpe br leh picit..nk picit sekarang tekan je la kt pc tu yek...ngeeee..

mama eein ~ ketawa ketawa ni mmg cam manes je la..bile nangis suara nyaringgg ya allah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...