Wolong Bulan !!!

Hannah kelmarin sudah 8 bulan umurnya..wah da semakin besar ni da pandai macam macam pulak..best tengok gelagat dia..hannah pandai tepuk tangan..melambai lambai tangan..kalo kite nyanyi cakcekur udang gamit..hannah buka tutup la tangannya tu..jalan dengan sokongan keliling sofa, kerusi meja makan dan tolak bakul kain..ada satu hannah suke buat kalau dia duduk dekat dekat dengan kakaknya..hihihi kasihan pula alyssa..sebab hannah suka hati dia jer tarik rambut kakaknya..mungkin tu cara hannah nak bermanja manja ..padahal geram agaknya..
inilah kartun kesukaan hannah..vicky and johnny ..memang asyik masyuk kusyuk betol dia tonton tau..tak bergerak -gerak..dan seperkara lagi dia suka sangat dengar lagu Doraemon tu .."ang- ang doraemon"..mesti terus tersengih je..
* * * * * * * *
kite ada cari maklumat sikit pasal lagu kanak kanak. ni.asalnya nak cari lirik lagu sebab ada yang ingat ingat lupa..so nak kongsi tentang ini "lagu kanak-kanak klasik asas pembentukan sahsiah "klik sini untuk baca selanjutnya..
alyssa n opah mimi tersayang..
masa hannah belum lahir lagi kite suke nyanyikan lagu pantun ni tuk alyssa,(dapat n dengar dari ibu saudara@ makchor aka opah mimi)..mase dia dtg sabah thn lepas dia nyanyikan alyssa lagu ni..suke pulak dengar ..alyssa pon smpai dah bole hafal dan skrg dia pulak nyanyikan tuk adiknya..
oh bulan mana bintang.. atas puncak kayu ara oh tuan mana hilang dalam dapur atas para

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

8 comments:

salamdariborneo said...

seri....geram nengok senyuman hannah.

mummyseri said...

Kak maria~ heheee nangis pon sama jer luas mulut dia cam tu kak..

ibusinga said...

wonderpet tak suka???!!

♥cybermummy♥ said...

rasa nak geget budak nama hannah tu :D

mummyseri said...

Kak Is ~ tuke jugek tapi kalo dorang kat uma pengasoh byk tgk chanel disney tu;)..

mummyseri said...

Shikeen ~ heheh seb bek jaohkan seberang laot cine selatan ni kalo dkt mmg da kene geget ni..

lily azliyana @ mama zara said...

eiii..geramnya tgk hannah!!! sweet betulla senyuman die tuh..=D

nway, tgk tajuk entry ni tk terpikir 'wolong bulan' tu means 8 bulan..sungguh 'jawa murtad' sy nih..hehe

blogresipi.com said...

Alahai comeynye Hannah.. kakak Alyssa pun comel... memang kiut kiut anak akak nie... dah 8 bulan macam2 dah dia pandai ye.. seronoknye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...