Banana Hang Ups

Jalan jalan cari barang dihujung minggu ke Parkson jumpa banana hang ups ini dan suke..
tempat gantung pisang (simpan sekaligus) the better way to stor Bananas seperti yang tertera di kotaknya jika sebelum ini kasihan bananas kena ampai saja dalam bakul dan sekarang tidak lagi yang penting dan bermutu Belilah barangan buatan Malaysia .. :)
note~ ampai =letak/taruk/bubuh

KALAU TIDAK ADA BAHU UNTUK BERSANDAR, SELALU ADA LANTAI UNTUK BERSUJUD

22 comments:

LOVE2COOK said...

Wow, that's looking nice la kak! Kena cari nih! kekeke ;)

azah said...

salam seri..cantik tu, kalau dapat kat 'kami' peminat english deco, siap spray putih dan tampal decal..hehe..nnt nak cari jugak kat parkson..

E-na Zarina said...

Mmg senag ada banana hang up ni, mcm mkn ambik dr pokok je kan! ki ki ki....E-na pun dtg jopun ni beli gak lagi senang nk gntung banana...

Ryana said...

Salam seri. Akak pun nak cari kat parkson juga macam kak azah hehe..

salamdariborneo said...

salam seri,cantik nengok banana hang up tu.nak cari juga la......

Norry said...

Tak penah terfikir ada banana hanger nih.....

MamaFaMi said...

Seronok buah pisang tu dapat 'rumah' baru!

kak ina kl said...

salam..cantik ek..tak pernah tenguk lagi..waduh nasi lemak antarabangsa dah ada kat saner...tentu kamu seronok kan..selamat tahun baru jugak buat kamu.

kak ina kl said...

semua gi serbu kat parkson cari benda ni..takut kat semenanjung tak adalah pulak...kempunan pulak nanti.

[-suziey-] said...

waaa tantek plak..tp sy letak je ats kabinet..erkk rosak ke kalu ltk camtu?hehe

Ieza said...

memang cantik..dn memang kena cari ni..he..hee

mummyseri said...

Love~ cari tau jgn tak cari..

mummyseri said...

K.azah ~ wsalam kak..errmm mmg cantik lg la kalo kale putih ek..kat sidnature ada jugak tau kak kalo kt parkson da abes..

mummyseri said...

E-na Zarina ~ yela ena sng sikit..kdg2 letak lam bakul bole lupe lak ..tau2 da benyek..

mummyseri said...

K. Ryana ~ cari kak n touch up cantek2 punya yek..

mummyseri said...

K.maria ~ cepat kak..tgh laku ni mcm pisang grg panas..heheh kalo xde kt sini ..krg bole bli kt malaya..

mummyseri said...

Norry ~ tu la..ada jugekan rupenya..pasni xtau la pe lagi yg bole dihang upkan..

mummyseri said...

MamaFami ~ ye la kak..banana pon cpt abes laju je petik petik makan..

mummyseri said...

Kak Ina KL ~ tu la kak firstime jumpe terus suke terus beli..lambat2 karang abes plak..

mummyseri said...

Suziey ~ ala letak memane pon xpe la..saje je ni nk kasi banan hepi sikit..hihihi

mummyseri said...

Ieza ~ mmg cantek kan..;).cari tau nnt..

ibusinga said...

banana kita tak kan sempat tergantung...
fast2 masuk perut..
kihkihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...